Banner 980x90

Antāne: Nav skaidrs, ko Latvijā sagaida un grib no tranzītbiznesa

Foto: Ieva Lūka/ LETA
Foto: Ieva Lūka/ LETA

Patlaban nav skaidrs, ko Latvijā sagaida un grib no tranzītbiznesa, līdz ar to ir arī grūti runāt par praktisko pienesumu nozarei un investīciju piesaisti no ārvalstīm, intervijā aģentūrai LETA norāda biedrības "Baltijas Asociācija - transports un loģistika" (BATL) prezidente Inga Antāne.

Kopš neatkarības atgūšanas piekoptā retorika, ka nevar jau ātri piesaistīt jaunas kravas Krievijas kravu vietā, ir iemesls tam, kāpēc vairāk nekā 20 gadu garumā atbildīgās amatpersonas nav bijušas spējīgas izstrādāt savu Latvijas tranzīta politiku.

"Tas ir tas, kā pietrūkst - skaidras, uz mērķi orientētas politikas. Tas ir tas, kas ļautu saprast, kādu redzam tranzītu pēc pieciem gadiem, kādu redzam sadarbību ar Ķīnu jaunajā pasaules kārtībā Eirāzijas virzienā, jaunajos multimodālajos ceļos. Patlaban nav šādas vīzijas," uzsver BATL vadītāja.

Līdz ar to Latvijai ir milzīga ietekme un atkarība no Krievijas tranzīta, no Krievijas tranzīta politikas pārmaiņām un no šīs valsts stabilitātes. Tas varot atstāt degradējošu ietekmi uz visu Latvijas tranzīta politiku, jo 70% tranzīta ir atkarīgi no Krievijas.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)