Bite, investējot 50 000 eiro, atklāj jaunu klientu apkalpošanas centru Ogrē

DSC_0212

Ņemot vērā strauju klientu skaita pieaugumu šajā reģionā, atvērts jauna koncepta klientu apkalpošanas centrs Ogrē, kas veidots, vadoties pēc jaunākajām tendencēm, tehnoloģijām un klientu interesēm. Salona izveidē investēti 50 000 eiro, padarot to par modernu, ērtu un inovatīvu klientu centru, kurā rast risinājumu augošajām nepieciešamībām mobilajās tehnoloģijās.

Bites fokuss vienmēr ir bijis klienti, tādēļ nepārtraukti tiek strādāts, lai tiem nodrošinātu arvien labāku pieredzi. Bites klientu skaits aug ļoti strauji, tādēļ, sekojot šai tendencei, pieņemts lēmums Ogrē atvērt jaunu klientu apkalpošanas centru t/c Dauga, Rīgas ielā 23.

Jaunais klientu apkalpošanas centrs ir ērti pieejams gan Ogres, gan Ikšķiles, Saulkalnes, Lielvārdes un citu tuvāko pilsētu iedzīvotājiem. Tajā pieejamas gan konsultācijas par mobilajiem sakariem, gan arī ir iespēja iegādāties mobilos telefonus, planšetdatorus, klēpjdatorus, aksesuārus un ‘smart’ ierīces, kā gudros pulksteņus, eholotus, tumbiņas utt.

"Mums ir ļoti svarīgi, lai klientu apkalpošana vienmēr būtu augstākajā līmenī. Tādēļ nepārtraukti strādājam, lai arī klientu apkalpošanas centrus veidotu inovatīvus, ērtus un nākotnes vajadzībām atbilstošus," komentē Bite Latvija Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča, "Tagad arī Ogrē Bites klientu apkalpošanas centrs sniedz visus mūsdienu cilvēkam nepieciešamos tehnoloģiju risinājumus. Tāpat, arī šajā salonā no šodienas ir pieejams jaunais datu pārnešanas pakalpojums, kas ļauj vienā mirklī pārkopēt kontaktus, attēlus, video, īsziņas un citu informāciju no viena viedtālruņa uz otru."

Jauno klientu apkalpošanas centru jau paspējuši novērtēt gan Bites, gan citu operatoru klienti, kā arī vietējie iedzīvotāji. Centra darba laiks ir no pirmdienas līdz svētdienai, no plkst. 10.00 – 21.00 (svētdienās līdz plkst. 20.00).