"Fazer maiznīcas" paziņo 2011.gada rezultātus un maina nosaukumu

2011. gadā Fazer Grupas apgrozījums ir palielinājies par 4,1%, sasniedzot vairāk nekā 1,57 miljardus eiro salīdzinājumā ar vairāk nekā 1,51 miljardiem eiro 2010. gadā. Uzņēmuma pamatdarbības peļņa 2011. gadā ir sasniegusi 54,2 miljonus eiro, kas ir 3,4% no kopējā apgrozījuma. Fazer panākumu pamatā ir jauni, inovatīvi produkti, pārdošanas un ražošanas efektivitātes uzlabošana. Fazer jaunā biznesa stratēģija ir vērsta uz tirgus paplašināšanu, kļūstot par nozīmīgu starptautisku uzņēmumu līdz 2016. gadam.
SIA "Fazer maiznīcas" apgrozījums 2011. gadā bija 14,1 miljoni latu, kas ir par 13% vairāk nekā apgrozījums 2010. gadā. Fazer maizes ceptuve Latvijā ir palielinājusi apgrozījumu par 12% un nostiprinājusi pozīcijas kā otrā lielākā maiznīca Latvijā, bet saldumu biznesā Fazer apgrozījums Latvijā ir palielinājies par 30%.
Kopš 2012. gada 26. marta uzņēmuma nosaukums ir "Fazer Latvija". Nosaukuma maiņa ir likumsakarīgs solis 2010. gadā iesāktajām strukturālajām reformām un aptver abus Fazer biznesa virzienus Latvijā – maizes un saldumu nozari.
Fazer Latvija SIA rīkotājdirektors Varis Peisenieks: "Neskatoties uz to, ka ekonomika Latvijā atgūstas lēni, 2011. gadā mums ir izdevies nostiprināt pozīcijas maizes tirgū un ievērojami uzlabot savus rādītājus saldumu nozarē. Arī šogad gan lepojamies ar jau stabilām vērtībām – Karl Fazer lielā piena šokolāde atzīmē 90 gadu jubileju, gan plānojam piedāvāt saviem klientiem interesentus jaunus produktus, piemēram, "Angry Birds" saldumus. Arī izstrādājot jaunas maizes receptūras, paturam prātā Fazer misiju – radīt garša baudījumu - un tajā pašā laikā rūpējamies par cilvēku labsajūtu un veselību. Šogad piedāvāsim jaunas garšas maizīti gan baltmaizes, gan rudzu un saldskābmaizes cienītājiem un turpināsim darbu pie jau iemīļoto zīmolu kvalitātes nostiprināšanas. Fazer korporatīvās atbildības programma nosaka atbildību pret klientu, biznesa partneriem un darbiniekiem, tā paredz atbildīgu izejvielu un vides resursu izmantošanu. "Fazer Latvija" turpinās iesāktās reformas, uzlabojot ražotnes un kvalitātes pārvaldības sistēmu. Viens no svarīgākajiem uzdevumiem ir palielināt uzņēmuma rentabilitāti, lai paaugstinātu tā konkurētspēju Latvijas tirgū."