Ķegumā meklē Pašvaldības policijas inspektoru

Galvenie amata pienākumi
*novērts un pārtraukt sabiedriskās kārtības pārkāpumus, uzturēt kārtību sabiedriskās vietās un masu pasākumos Ķeguma novada pašvaldības administratīvajā teritorijā;
*veikt Ķeguma novada pašvaldības saistošo noteikumu kontroli;
*veikt patrulēšanu un preventīvos pasākumus likumpārkāpumu novēršanā Ķeguma novada pašvaldības administratīvajā teritorijā;
*sadarboties ar Valsts policiju, u., iestādēm, savas kompetences ietvaros izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un sūdzības.
Prasības pretendentiem
*atbilstība likuma "Par policiju" 21.panta pirmās daļas noteiktajām prasībām;
*augstākā profesionālā izglītība (juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību) vai vidējā profesionālā izglītība un vismaz 3 gadu darba pieredze konkrētajā darbības jomā;
*pašvaldības policijas darbības jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana;
*labas komunikācijas prasmes, korektums;
*spēja risināt konfliktsituācijas, patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās;
*prasme strādāt komandā;
*valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
*prasme strādāt ar datorprogrammām "MS Office";
*administratīvās lietvedības materiālu noformēšanas prasmes;
*"B" kategorijas autovadītāja apliecība.
Vēlamās prasmes (tiks vērtētas)
*izpratne par pašvaldības un pašvaldības iestāžu darbu;
*ieroča nēsāšanas atļauja.
Pieteikumu, pievienojot CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinošo dokumentu, apliecības par valsts valodas zināšanām kopijas, var iesniegt Ķeguma novada domē, Lāčplēša ielā 1, lietvedības sekretārei vai elektroniski - dome@kegums.lv līdz 1.jūnijam.