Lai Tava mīļa nesaņemtu kodu "601"!

Publicitātes foto

Sena mīlestība nerūs. Vai tā ir? Nezinu, vai korozija var piemesties mīlestībai, bet rūsa automobilim mūsu platuma grādos ķeras klāt visai ātri. Veicot ikgadējo tehnisko apskati, maz būs tādu auto īpašnieku, kuru tehniskās apskates protokolos nav ieraksta "601" – "nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi".

Kā liecina CSDD statistika, pērn korozijas radīto bojājumu dēļ ar vērtējumu "2" – jāiet atkārtotā pārbaude, kas jāveic 30 dienu laikā pēc pamatpārbaudes – tehnisko apskati neizgāja 66 619 automobiļu, kas ir 6,3 procenti no Latvijas autoparka. Savukārt tehniskās apskates vērtējumu "3", kas pilnībā aizliedz piedalīties satiksmē, pērn ieguva 5434 automobiļi. Skaitļi iespaidīgi! Protams, tas izskaidrojams ar samērā vecu Latvijas autoparku, bet korozijas "līderi", paņemot viena mēneša šķērsgriezumā, top 3 statistikā ir "Volkswagen", "Mazda", "Opel" automobiļi.

Korozija ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc relatīvi labas un izturīgas automašīnas savu dzīvi beidz martena krāsnīs. Rūsas saēstu spēkratu ir ļoti dārgi remontēt, jo metināt, mainīt sapuvušos sliekšņus, spārnus un protezēt grīdu ir laikietilpīgs un dārgs pasākums. Diemžēl savas specifiskās konstrukcijas dēļ rūsē arī neašie elementi, te pat grēko auto zīmoli, kuri sevi pozicionē ar vārdiem "drošība" un "kvalitāte". Un kur nu vēl virsbūves daļu krāsošana! Lietderīgāk ir iegādāties citu lietotu auto, kura īpašnieks ir parūpējies par auto tehnisko stāvokli. Kāda ir alternatīva? Tikai regulāra pretkorozijas apstrāde ar "KROWN"!

Kas ir "KROWN" produkti, un ar ko tie atšķiras no citiem pretkorozijas apstrādes veidiem?
Pirmsākumi, kā jau mūsu pasaulē ierasts, meklējami militārajās tehnoloģijās. Militāristiem par lielu nožēlu, karš katru dienu nenotiek, un tehnika kārtējā militārā konflikta gaidās dažreiz spiesta stāvēt bezdarbībā desmitiem gadu, kas savukārt rūsai ļauj izpausties visā tās krāšņumā. Bet – ja nu rīt sākas karš un atkal jādodas kaujā? Ar sarūsējušu bruņutransportieri tālu netiksi. Uz bitumena bāzes gatavotie smēri, kā jau minējām, nav pats labākais risinājums ne tikai mašīnai, bet arī ložmetējam. Tāpēc tika radīts produkts, kurš ne tikai aizsargā metāla daļas no korozijas, bet ļauj tām arī brīvi kustēties. 

Kas īsti ir "KROWN" pretkorozijas līdzeklis?
Tā ir īpaša viela, kas veidota uz videi draudzīgas eļļas bāzes, ar ko tiek pārklātas ne tikai metāla, bet arī gumijas detaļas. Pēc uzklāšanas produkts burtiski iesūcas metālā un izspiež no tā porām ūdeni, tādā veidā apturot korozijas turpmāko izplatīšanos. Ļoti līdzīgi darbojas "GoreTex" audums apģērbā – laiž ārā ūdeni, ļauj "elpot", tajā pašā laikā nepieļaujot ūdens iekļūšanu. Tāpat tiek paildzināts gumijas detaļu mūžs, ievērojami ierobežojot to izkalšanu. 

Arī automašīnas apstrādes tehnoloģiskais process krietni vien atšķiras no ierastā. Pēc automašīnas nomazgāšanas produkts ar speciāliem uzgaļiem tiek rūpīgi uzsmidzināts ne tikai automašīnas apakšai un arkām, bet arī vietām, kas ikdienā paslēptas mūsu acīm, bet ir pastiprināti pakļautas rūsēšanai – spārnu, durvju, sliekšņu iekšpusei, dzinēja pārsega iekšpusei –, īsi sakot visam, kur var iemesties rūsa. Aprūsējušās detaļas pēc apstrādes tiek zināmā veidā iekonservētas, apturot rūsas tālāku iedarbību. Arī dzinēja telpa tiek pakļauta apstrādei, lai pasargātu vadus un kontaktu savienojumus no mitruma un sāls iedarbības. Šis produkts īpaši tiek rekomendēts jaunajām automašīnām, kurām – kā likums – apakšā ir vesels lērums dažādu vadu, savienojumu un elektronisku devēju, kas, braucot pa Latvijas ceļiem, ļoti bieži iziet no ierindas, sagādājot šo automašīnu īpašniekiem ne mazums galvassāpju un finansiālu problēmu. Vienas automašīnas apstrādei tiek patērēti aptuveni 3,5 litri pretkorozijas šķidruma. Atgādināšu, ka "Krown" materiāls nav mazuts vai darva, kas cauru gadu neciešami ož, bet videi draudzīga ķīmija ar karameļu aromātu, kas samērā ātri izvējojas.

Lai paildzinātu automašīnas mūžu, būtu ieteicama ikgadēja automašīnas apstrāde, sākot no brīža, kad automašīna pamet salonu, tādā veidā panākot vislabāko aizsardzības rezultātu jūsu automašīnai. Šā produkta lietošana neietekmē garantiju jaunai automašīnai. Pats apstrādes process aizņem aptuveni divas stundas.

Sešu gadu laikā "KROWN" ir stabili ieņēmis savu vietu un ieguvis labu slavu Latvijas tirgū.

No 2015. gada jūnija SIA "Avocar" uzsācis sadarbību "KROWN". Pēc vienotas "Krown" tehnoloģijas un  apstrādes standartiem SIA "Avocar" ir izveidojis auto pretrūsas apstrādes centrus Ogres  novada Ciemupē un Rīgas rajona Ropažos.  

Publicitātes foto

Mēs lepojamies ar
- sadarbības partneriem, kuri nodrošina ar augstas kvalitātes produktiem un palīgmateriāliem auto apstrādei un virsbūves remontam;
- firmas atpazīstamību ilgtermiņā;
- profesionāliem, kvalificētiem darba veicējiem;
- izdevīgo atrašanās vietu attiecīgajā reģionā,
- esošajiem un jaunajiem klientiem.  

Atcerieties, ka, šodien investējot sava auto pretkorozijas apstrādē, Jūs ietaupīsit uz auto remonta rēķina, bet pārdot savu auto varēsit par krietni vien lielāku naudas summu. Tikai neatlieciet šo procedūru līdz brīdim, kad CSDD tehniskās apskates inspektors auto apskates protokolā ieliek atzīmi "2". Kam par iemeslu ir virsbūves nesošo elementu korozija!

ROPAŽI. Angārs Kurši, tālrunis 29427122.
OGRE / CIEMUPE. Daugavpils iela 5, Ciemupe, tālrunis 28727055.


Klienti novērtējuši SIA "Avocar" servisa plašo pakalpojumu klāstu! Detalizēts info apskatāms SIA "Avocar" mājaslapā www.avocar.lv.