"Trendmarks" peļņa pērn mazāka nekā 2011.gadā

2011.gadā "Trendmarks", kas nodarbojas ar reklāmas pakalpojumu sniegšana medijos, nopelnīja 18 627 latus, kamēr pērnajā gadā - 7 730 latus.
Tikmēr uzņēmuma apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2011.gadu, palielinājies un sasniedza 1 919 227 latus.
2012.gadā "Trendmarks" galveno uzmanību veltīja esošo klientu lojalitātes nostiprināšanai un centās palīdzēt nosargāt klientiem viņu kategorijā tirgus daļas un patērētājus. Tika strādāts pie jaunu klientu piesaistes un biznesa pakalpojumu attīstības. Konkurētspējas paaugstināšanai tika apmeklēti semināri un apmācības pie starptautiskajiem sadarbības partneriem gan Baltijā, gan Eiropā, teikts uzņēmuma vadības ziņojumā.
Arī tālāk uzņēmums plāno darbojoties šajā pašā nozarē un attīstot esošo un jaunu piedāvājuma klāstu. Tiks turpināts darbs ar esošiem klientiem un meklētas jaunas biznesa iespējas Latvijā un ārpus tās. Saistībā ar pārstāvēto tīklu MediaCom, tiks attīstīti aģentūras servisa standarti, kas atbilst pasaules līmenim, tehnoloģiskie rīki un programmas, un tiks paplašināts servisa pakalpojumu klāsts.
Pēc portāla Firmas.lv informācijas, "Trendmarks" reģistrēts 2003.gada 28.novembrī un tā pamatkapitāls sastāda 2 000 latus. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Tallinā reģistrētais "Media Trading Group OU".