Banner 980x90

VID neatjaunos klientu apkalpošanas centru Ogrē

Rīga, 25.okt., LETA. Valsts ieņēmumu dienests (VID) neatjaunos klientu apkalpošanas centru Ogrē, jo pašvaldības piedāvātās telpas neatbilda dienesta vajadzībām, turklāt VID klātienes pakalpojumi ir pieejami vairākās vietās Ogres apkaimē, aģentūru LETA informēja VID.

VID pateicas Ogres novada pašvaldībai par piedāvātajām telpām Mālkalnes prospektā 34, kas līdz šim iznomāta aptiekai, taču šobrīd piedāvājums vairs nav aktuāls, jo VID klātienes pakalpojumi ir pieejami vairākās vietās Ogres apkaimē. Tāpat VID atzīmē, ka praktiski visi VID pakalpojumi ir pieejami elektroniski, lietojot VID Elektronisko deklarēšanās sistēmu (VID EDS).

"Valsts pakalpojumu pieejamība ir jāvērtē kontekstā ar valsts pārvaldē notiekošajām pārmaiņām. Piemēram, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija strauji pilnveido un attīsta valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru tīklu visā Latvijā. Pirmais šāds klientu apkalpošanas centrs tika atklāts 2015.gadā Rīgā, Talejas ielā 1. Vēršam uzmanību, ka pašvaldībām, izvērtējot savu iedzīvotāju vajadzības, tajā skaitā, iespējas saņemt visus valsts pakalpojumus vienuviet, ir iespēja apsvērt šāda centra ierīkošanu konkrētā pilsētā," skaidroja VID.

Kā ziņots, pirms lemt par VID klientu apkalpošanas centru tīkla optimizēšanu, 2016.gada nogalē VID klātienē tikās un uzklausīja vietējo pašvaldību viedokli un izteiktos priekšlikumus, kā rezultātā astoņas pašvaldības rada iespēju iznomāt telpas pašvaldības ēkā diviem VID darbiniekiem, tādejādi saglabājot VID klātienes pakalpojumus konkrētajās pilsētās. Izrādot iniciatīvu, VID vairākkārt atsevišķi vērsās pie Ogres domes ar lūgumu rast iespēju iznomāt telpu, kurā būtu iespēja nodrošināt klientu apkalpošanu arī turpmāk.

Tikai pēc VID izplatītās informācijas par klātienes klientu apkalpošanas pārtraukšanu Ogrē, šī gada 7.aprīlī tika saņemts Ogres pašvaldības telpu piedāvājums (telpa ar kopējo platību 13,7 kvadrātmetri Brīvības ielā 44). VID bija gatavs izmantot piedāvājumu, kurš nodrošinātu iespēju ilgtermiņā veikt kvalitatīvu klientu apkalpošanu. Divu darba vietu izvietošanai nepieciešamās telpas platība, kas ļautu pilnvērtīgi apkalpot klientus, ir vismaz 24 kvadrātmetri, līdz ar to VID bija spiests attiekties un apzināt citus variantus.

VID uzrunāja arī VAS "Valsts nekustamie īpašumi" (VNĪ), taču diemžēl arī tādā veidā netika rasts atbilstošs risinājums, jo VNĪ tobrīd nebija atbilstoša piedāvājuma Ogrē. Ņemot vērā radušos situāciju, VID nācās rast citu risinājumu un pielāgot klientu apkalpošanas procesu attiecīgajiem apstākļiem.

Līdz ar to Ogres iedzīvotājiem VID klātienes pakalpojumi ir pieejami vairākās vietās - VID klientu apkalpošanas vietā Lāčplēša ielā 1A, Aizkrauklē; valsts vienotajā klientu apkalpošanas centrā VID administratīvajā ēkā Talejas ielā 1, Rīgā, kā arī valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros Ikšķilē un Lielvārdē. VID atzīmē, ka šonedēļ sāks darboties valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs Aizkrauklē, Lāčplēša ielā 1. Tajā pakalpojumus klātienē sniegs arī VID darbinieks.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)