Banner 980x90

Par Latvijas mīlētāko zīmolu jau sesto gadu atzīts "Inbox.lv"

Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Latvijas sabiedrība "Inbox.lv" par mīlētāko pašmāju radīto zīmolu ir atzinusi jau sesto gadu pēc kārtas, tika paziņots kompāniju "DDB Consulting", "Gfk Custom Research Baltic", "PHD Latvia" un "Kapitāls" kopīgi veidotajā "Mīlētāko zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā. 

"Šis mums ir ļoti svarīgs novērtējums, jo zīmola vērtību veido zīmolam lojālo patērētāju skaits sabiedrībā. Stabila pirmā vieta starp Latvijas zīmoliem liecina, ka esam iemantojuši mūsu lietotāju uzticību un darbs, ko ieguldām gan personiskā komunikācijā ar lietotājiem par "Inbox.lv" drošības jautājumiem, gan tehnoloģiskās inovācijas, ko attīstām, sniedzot ar vien jaunus vai uzlabotus pakalpojumus, ir novērtēts," atzinīgi pauž SIA "Inbokss" valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.

Kopumā "Inbox.lv" topā ir bijis iekļauts kopš 2006.gada, savukārt uzvaras gājienu sācis 2011.gadā, kopš kura ik gadu nemainīgi ieņēmis pirmo vietu starp Latvijā radītiem zīmoliem. Pakāpeniski turpina pieaugt arī "Inbox.lv" zīmola mīlētāju īpatsvars. Ja pērn tas bija 36,3%, tad šogad šis rādītājs ir palielinājies līdz 39%. Kā informē A. Griķis, pozitīvais rezultāts būs arī labs atspēriena punkts īpašām "Inbox.lv" pārmaiņām, kurām uzņēmums briedis 15 gadu garumā. Jau drīzumā pārsteigumu sagaidīs visi zīmola cienītāji, taču, kas tieši gaidāms, A.Griķis pagaidām patur noslēpumā.

Andris Griķis norāda, ka kvalitatīvi produkti un pakalpojumi ir visu sasniegumu pamatā, tomēr ilgtermiņā uzņēmumam, kas plāno izaugsmi, ir jābūt arī sociāli atbildīgam un jāiesaistās sabiedrības atbalstā. Tā vasaras beigās realizēta labdarības akcija "Mans 1.septembris", kuras ietvaros 100 radošākos jaunos talantus "Inbox.lv" apbalvojis ar stilīgiem skolēnu komplektiem. Savukārt septembra sākumā viss "Inbox.lv" kolektīvs izgājis militārās apmācības kursu Ādažu poligonā. Atbilstoši uzņēmuma statistikai pēdējo divu gadu laikā ir ievērojami - par 41% - pieaugusi "Inbox.lv" mobilo lietotņu auditorija, kas 2015.gada decembrī sasniedza 130 000 lietotāju. Jau ilgus gadus "Inbox.lv" ir arī apmeklētākais Latvijas interneta resurss, ar auditoriju vidēji 590 000 lietotāju dienā, apsteidzot arī "Youtube", atpaliekot vien no "Google".

"Mīlētāko zīmolu tops" tiek veidots jau kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido "DDB Consulting", "Gfk Custom Research Baltic", "PHD Latvia" un "Kapitāls". Par Inbox.lv Vairāk nekā desmit gadus Inbox.lv ir Latvijas lielākais daudzfunkcionālais portāls, kura pakalpojumu klāstā ir e-pasta un failu apmaiņas pakalpojumi, izklaide, spēles, iespējas augšupielādēt un dalīties ar savām fotogrāfijām. Inbox.lv piedāvā arī mobilās lietotnes, biznesa risinājumus.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)